wtorek, 21 sierpnia 2012

Jak zrobić bransoletkę z muliny- wzór tęcza

Cześć. Jak mówiłam dzisiaj pokaże wam jak zrobić wzór 'tęczę'. Wydaje się być może trudny, ja też tak myślałam jak jeszcze nie wiedziałam jak go zrobić.

Potrzebne nam będą :
* kawałki muliny :4 kolory po 2 nitki każdy( w tej bransoletce muszą być dłuższe niż w poprzednich, mają mieć ok . 130 cm)
* agrafkę albo deskę z klipsem .

1. Związujemy nitki w supeł , pamiętamy żeby zostawić trochę za supłem do zawiązania. Ja już wcześniej zaczęłam bransoletkę więc trochę miałam już zrobioną. Dwie nitki tego samego koloru muszą być obok siebie np.
czarny czarny pomarańczowy pomarańczowy czarny czarny niebieski niebieski
2. Teraz robimy czarną nitką rząd w prawo i drugą czarną nitką także rząd w prawo:

3. Teraz bransoletkę obracamy na drugą stronę :

4. I znowu czarną nitką robimy rząd w prawo i następną czarną nitką znowu rząd w prawo.

5. I znowu bransoletkę obracamy na drugą stronę :

6. Teraz czarną nitką robimy rząd w prawo i drugą czarną nitką to samo :

7. I teraz robimy następnym kolorem to samo :










15 komentarzy:

www.Anru.pl pisze...

nie umiem ;D

Dasia pisze...

Myślałam, że to trudne :) A tu wystarczy fajnie wytłumaczyć i łatwizna :) Na pewno zrobię sobie taką ;)

Nasu pisze...

dzięki za komentarz:)
ciesze się że trafiłam na twój blog bo od kilku dni szukam strony, na której ktoś to sensownie wytłumaczy i nareszcie:)
jak zrobię moją to się pochwalę

stylowana100latka.blogspot.com

ALISZ pisze...

I tak nic nie załapałam ;p
Śliczna ! :)

heartonfire pisze...

spróbuję zrobić ; D
Pozdrawiam i obserwuję :D
I ZApraszam do mnie ; )

ninapiko pisze...

Czadowe!!!!


Obserwuję i liczę na rewanżyk ----->
http://modern-dance-life.blogspot.com/

Ef pisze...

Szczerze mówiąc myślałam, że to będzie trudniejsze. Cieszę się, że tutaj wystarczą węzły w prawą stronę, bo zupełnie inaczej zaciskam te w lewo, niż w prawo, przez co poprzeprzednia bransoletka wygląda dziwnie i mnie zniechęca do tego typu węzłów xD

Keep Smiling! :3

Anonimowy pisze...

słońce jaka ty zdolna♥
a tak wg to bransoletka ładna,widziałam ją na żywo i jest super
pozdroooo!
justa01

Unknown pisze...

bardzo fajny blog :) Będę zaglądała tutaj częściej. Obserwuję i liczę na to samo z twojej strony http://linka-kattalinka.blogspot.com/ <--- znajdziesz tam wiele ciekawych rzeczy. Zapraszam !

Anonimowy pisze...

Ta bransoletka jest taka prosta , a zarazem subtelna , kocham ją robic : d

Rose pisze...

super blog, fajna tematyka, ogólnie będę tu wpadać częściej, jeszcze raz super blog + zapraszam na mojego liczę na to że będziesz komentować i dodasz się do obserwatorów tak jak ja :)
aga-lives.blogspot.com

Ravennowa pisze...

Uwielbiam..także je tworzę...świetnie wytłumaczone

zapraszam ; http://la-dogs-najlepszy1.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

śliczna jest ;)

Patrycja :) pisze...

Boszeee...Śliczna *.*

Anonimowy pisze...

Agata

świetnie! zapraszam do siebie:

http://agata-kolorowo.blog.pl/